Vinnare

2013-12-09 /23:11:12 Vardagen


När jag strosade omkring på fotomässan för någon vecka sen, vilket var huuur grymt som helst, så såg jag en tävling där man skulle fota bästa bilden på mässan och skicka in. Tänkte ju ändå fota där så kunde lite gärna skicka in, sagt och gjort.

Någon vecka senare bläddrar jag på startsidan på min Facebook, när jag plötsligt ser min bild. Shockad stannar jag och börjar läsa texten till den.





Haha, kan fortfarande inte tro det!?!! Helt sjukt! Jag ska få en kamera! GAAAAH!!!! Har gått och längtat efter den nu i nån vecka och den lär väl dyka upp på posten vilken dag som helst! 

Känner mig som en treåring som väntar på julen, och även om jag vet vad som är i paketet så är jag lika exalterad ändå!!! 

Visst har jag en systemis som fortfarande kommer vara min bästa vän, men det kan ju inte skada med en grym liten sak, som man kan ta med överallt!?? 



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
VIP

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar: