Undersökt

2012-08-15 /23:33:27 Vardagen
(Ev. en orsak på förra inlägget)
 
Unökt på google lite nu och jag har tidigare haft oförklarlig blodbrist som återkommer. Eftersom jag inte känner så stor skillnad på om jag tar "den-här-kan-du-ta-om-du-har-lust-för-det"-medicinen eller om jag inte gör det så har jag slarvat. 
 
Nu med dessa ständigt onda kroppsdelar, så hittade jag något kallat "myrkryp" eller "RLS" som halvt passar in på mig.och så länge jag har blodbrist så kommer jag ha den här ständiga krampen. Så blir att proppa i mig järntabletter, men det lär ju ta nån vecka innan den verkar, så jag verkar få bli en bra vän med sömnlösa nätter! Jippie! Kommer gå runt som en zombie när skolan börjar.
 
 
*Och ja, det här är ett jääääättetråkigt inlägg som inte ens har plats för en bild*
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
VIP

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar: