The lying game

2012-08-20 /19:28:14 Filmer
Som det stod i förra inlägget så har jag totalt fastnat i den här serien, som tur är så har jag tittat klart första säsongen och andra har inte kommit än, haha. 
 
I början så gillade jag inte riktigt serien, den var mer som ett tidsfördriv, men nu kan jag inte få ut den ur huvudet. Det är helt sjuka lögner i serien. Skulle nog säga att allting var ganska likt Pretty Little Liars (PLL), vilket är ganska troligt då båda är skrivna av samma författare. Men det är inte så dåligt för mig, jag verkligen älskar spänningen som är i båda serierna! 
 
Aja, dags att sluta babbla, men för er som gillar PLL så rekomenderar jag den här serien.
 

Kommentarer
Skriven av: Merri

hahha Skulle vi inte se den tillsammans!! :P <3 <3

2012-08-21 @ 16:16:22
URL: http://merriis.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
VIP

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar: