Saknar lovet!

2012-08-22 /22:06:40 Vardagen
IPadens internet krånglade så har knappt fått ut några inlägg idag.
 
Nu har jag fått min första läxa och jag har insett jag jag vilken dag som helst måste börja plugga på antikens Grekland. Jag saknar redan sommarlovet! 
 
Fick idag reda på att vi får våra IPads nästa vecka, så då får jag helt enkelt sälja min nuvarande så jag slipper gå runt med två stycken (haha). Fick även veta att på våra engelska-lektioner så kommer vi att skapa en varsin blogg som vi kommer lägga ut våra uppsatser/ uppgifter osv. på. Enligt hur lärarna formulerar det så kommer den största delen av vårat studernade ske på paddan, men jag är riktigt skeptiskt till att skolans elever ska kunna det, jag menar, för mig tog det veckor att släppa de roliga spelen och månader att få flyt på tanjentbordet
 
Blir nog inget mer inlägg idag, så godnatt <3
 

Kommentarer
Skriven av: Anonym

Hejhej! en enkel fråga bara, hur många unika besökare har du per dag? :)

2012-08-22 @ 23:20:29
URL: http://evelinaelisabet.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
VIP

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar: