Kasst internet

2012-08-20 /19:20:40 Vardagen
I lördags gick hela kvällen åt att fota med Merri (vilket bilderna ska redigeras och sedan läggas ut! wihooo)
I söndags spenderades hela dagen i sängen med nästan hela första sesongen av "The lying game" på tvn och de gånger jag försökte blogga så kommer det upp en text om att det är nåt problem och att inlägget inte kommer ut *GAAAAAAH!*
Idag var jag första dagen i skolan, vilket var jätteroligt och få träffa alla igen och få se ettorna! När jag skulle blogga i skolan så kommer samma meddelande upp -.- Så jag är ganska irriterad på bloggen just nu för den inte vill samarbeta med mig, haha. 
 
Lyckas jag få ut det här så kommer några fler inlägg ikväll, innan jag däckar framför datorn... haha, jag sitter seriöst och "nickar" eller vad man nu ska kalla det. Och även om jag inte hinner däcka så ska jag nog sova runt 9, så jag får en chans att vända tillbaka dynet...
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
VIP

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar: