Friens with kids

2012-08-17 /19:05:00 Filmer
För några dagar sen så tittade jag på "friends with kids" med Merri.
 
Vad jag tyckte om den har jag inte riktigt klart för mig själv än. Egentligen så har jag inte den blekaste aning. För när jag sett filmen så var min första tanke att filmen var rolig och sånt, men vid eftertanke så hade jag helt ändrat min syn på den. Sen, eftersom jag själv pluggar skådespeleri så kunde jag märka vissa ställen där skådespeleriet inte riktigt låg på den nivån som förväntas. Att Megan Fox sedan är med i filmen såg jag endast som negativt, då jag tycker hon är alldeles för överskattad. 
 
Men filmens historia då. Slutet var alldeles för uppenbart (stort minus). Själva idén annars tycker jag är lysande, förutom det faktum att publiken lämnas i tron om att äktenskap och barn endast är 'a pain in the as'. Inte för att jag riktigt vet så mycket om det, men jag kan nog anta att filmen överdrev lite där. Men komedi är väl ändå på att överdriva så det istället blir roligt? problemet är att jag inte riktigt tror att den bakomliggande idén är ett komiskt inslag. 
 
Bortser vi från allt detta nedstämda kommentarerna över så, ärligt talat, skattade jag en hel del. 
 
 
Kort sagt, en film som enligt mig är rolig, men har liiite för många svaga punkter. 
 
 
 
Eftersom jag fortfarande har ett stort problem med att få in youtubeklipp så får ni endast en länk till trailern HÄR.
 

Kommentarer
Skriven av: Ellinor

haha xD typiskt dig ;)
Du har blivit jättepetig nu med filmer sen du började på din skola x'D ^^<33

2012-08-18 @ 14:06:44
URL: http://ellinorlundquist.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
VIP

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar: