Behov

2013-11-04 /00:44:39 Vardagen
Jag har ikväll insett två saker jag behöver. En av dem är bloggen. Såååå himla skönt att skriva av sig nyss, och så himla behövligt. Visste inte ens att det där gnagt förrän jag skrev om det, helt galet! Och jag behöver inte bloggen för att skriva vad jag gör varje dag, för jag är inte intressant, och jag behöver den inte för att ha som träningsdagbok eller något sånt, och heller inte som klagomur. Bloggen ska heller inte finnas för att få läsare, för de existerar nog inte efter två års tystnad (hehe). Den här bloggen ska bli inspiration, foton och tankar till mig (och vem nu som finner detta) som förhoppningsvis inte blir likasvårtförståliga och flummiga som förra inlägget. 

Med tanke på det så glider jag in på andra saken jag behöver. Nämligen, sömn! Haha, alldeles för djup och sömning för att vara hälsosamt. Sitter och glor ut genom fönstret och är alldeles filosofisk av mig. Galen kvinna. 





Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
VIP

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar: